Szállítás és fizetés

Webáruházunkban bankkártyával (VISA, VISA Electron, Eurocard/MasterCard.) utánvéttel és előreutalással fizethet. Csomagjainkat a GLS futárszolgálat kézbesíti az Ön által megadott címre. A webshopban feltüntetett termékek és szolgáltatások árai, bruttó 27%-os ÁFA-t tartalmazó, fogyasztói árak.

Szállítási információk

Kérjük, kerülje a több napra, hétre történő előrerendeléseket, minden 12 óráig beérkező rendelés a következő munkanapon kiszállításra kerül (részletek az alábbiakban)! Regisztráció során, kérjük mobiltelefon számát adja meg, rendelés folyamán az ÁTVEVŐ személy mobilszámát, hogy a futár felhívhassa, ha nem talál senkit a megadott kézbesítési címen! Kérjük olyan címet adjon meg ahol a rendelést követő munkanapon valóban tartózkodni fog valaki, mert a csomagfeladást követő átcímzés, további 1 munkanapot fog igénybe venni!

Az időpontra szállítást, illetve a délutáni kiszállítást garantálni nem tudjuk, de minden esetben elküldésre kerül a megadott mobiltelefonszámra a várható 3 órás kiszállítási idő intervalluma! További egyeztetés és rugalmasság futáronként eltérő lehet!

Kérjük, hogy amennyiben nem, a megrendelés során megadott személy veszi át a küldeményt, szíveskedjen az átvevő személy nevét is megadni, mert a futárszolgálat megtagadhatja a küldemény kézbesítését, a csomagon nem szereplő személyek részére. Erre kérjük, főként csomagpontos kézbesítés esetében, szíveskedjen ügyelni!

Házhoz szállítást Magyarország egész területére a GLS futárszolgálatával, egységesen 1650,- Ft-os költséggel történik (40 kg alatti csomagok esetén), az utánvétel egységesen 500 FT kerül. A termékek ellenértékét és a szállítási költséget átvételkor a futárnak kell kifizetni, az áru ellenértékéről, szállítási díjról a számlát, a küldemény dobozában találja. A csomag kézbesítését kérheti GLS csomagpontokra is, melynek listája, itt olvasható.

Küldeményével kapcsolatban, ha már feladásra került (SMS, E-mail értesítés után) a GLS ügyfélszolgálaton érdeklődhet:
Központi vevőszolgálat Címzettek részére: 7.00 – 20.00 h
Telefon: (+36 1) 802 0265

A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusanszétosztja a szabad vevőszolgálati munkatárshoz.
Fax: (+36 29) 886 610
E-mail: info@gls-hungary.com vagy az online csomagkövető rendszeren keresztül tud informálódni, csomagja státuszáról.

Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről!

0-20.000 Ft megrendelés esetében a szállítási költség 1650,- Ft, illetve utánvétel esetében további 500 Ft fizetendő, azaz összesen 2150,- Ft, kivéve előre utalás esetében, ez esetben utánvételi díjat nem számolunk.

20 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás és az utánvétel díja ingyenes!

A csomagokat Hétfőtől-Csürtökig adjuk át a futárszolgálatnak, ezeken a napokon 13 órakor zárjuk a rendeléseket, illetve ellenőrizzük a beérkező átutalásokat, tehát a kiszállítási napok KEDD-SZERDA-CSÜTÖRTÖK-PÉNTEK (i) napokra esnek, normál esetben, kivéve ünnepnapok esetén.

Tehát amennyiben pénteken rendeli meg a terméket, alap esetben hétfőn kerül feladásra, kedden kézbesítésre. Abban az esetben, ha valamely szállítási nap, időpont, nem felel meg Önnek a csomag átvételére, kérjük jelezze megrendelés folyamán a megjegyzések rovatban, illetve bármely más információt, ami a csomag kézbesítését segíti, kérjük a rendelés során tüntesse fel! Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy munkahely címe is, azt a címet érdemes megjelölni, ahol a nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (munkahely, szomszéd stb). Munkahely esetében a vállalat, intézmény nevét is kérjük megadni!


Kérjük, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot, hogy a terméknek minél előbb tudja biztosítani a megfelelő hűtött tárolást.

A kiszállítás hétköznapokon (kedd-péntek) munkaidőben (8-17 óra között) történik.

RUGALMAS KISZÁLLÍTÁS

Három kézbesítési kísérlet! Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban (érdeklődjön az ügyfélszolgálaton) igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között, felár ellenében (4.380,-Ft). A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén (8-9 óra között), értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Amennyiben a harmadik napon is sikertelen a kézbesítés, ekkor már nincs további lehetőség személyesen átvenni a csomagot, a termék állagának megóvása érdekében a csomag azonnal visszaszállításra kerül hozzánk!

Aki a csomagot nem veszi át, annak többet terméket nem áll módunkban küldeni, illetve a kiszállítás költségét kiszámlázzuk részére!

Csomagpontos szállítás

A megnövekedett csomagpontos, át nem vett csomagok miatt, 2023.01.23-tól, GLS csomagpontra való szállítást, csak előre utalásos és kártyás fizetés esetében tudunk biztosítani!

Nemzetközi szállítás

Cégünk az Európa Unió tagállamaiba tudja a megrendeléseket célba jutatni. Nemzetközi szállítás esetén, a hűtött csomagolás mindenképpen kötelező opció, csak ezen opcióval tudjuk a friss méhpempő vásárlás esetében a termék szavatosságát garantálni. Hűtést nem igénylő megrendelések esetében, természetesen hűtés nélkül is tudunk küldeményeket feladni.

Nemzetközi szállításokat csak banki előreutalással lehet kifizetni, melynek a beérkezése után tudjuk a rendelést feldolgozni, melyről minden esetben értesítést küldünk. A megrendelés folyamán lehet a célországot kiválasztani, a listában nem szereplő országokba csomagot küldeni nem tudunk, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. A shop automatikus minden egyes országhoz hozzárendeli a szállítási díjat is.

A feldolgozást követően az alábbi tranzitidővel lehet számolni. Az alábbi szállítási idők minden esetben a munkanapokra vonatkoznak, a minél rövidebb szállítási idő érdekében ezen küldeményeket, általában csak a Hétfői, illetve a Keddi munkanapokon indítjuk el.

Tranzitidők, zárójelben szállítási idő/munkanap:

  1. Zóna: Szlovákia (1), Szlovénia (2), Ausztria (2), Csehország (2), Románia (2), Horvátország (2)
  2. Zóna: Németország (2), Belgium (3), Hollandia (3), Luxemburg (3), Bulgária (3)
  3. Zóna: Franciaország (3), Olaszország (3), Monaco (4), Írország (5)
  4. Zóna: Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4- 6), Észtország (5), Málta (5), Görögország (5-7), Portugália (5-7)


A MEGADOTT PÉNZNEMBEN KÉRJÜK TELJESÍTENI AZ ÁTUTALÁST, MÁS PÉNZNEMBEN TÖRTÉNŐ ÁTUTALÁS ESETÉBEN A BANKI KÖLTSÉGET ÁTHÁRÍTJUK A VÁSÁRLÓRA !

Hűtve szállítás

Azon kedves vásárlóink, akik legalább 4db Méhpempőt, (amely vegyes megosztásban is lehetséges) vagy nagyobb mennyiséget rendelnek, minden esetben díjmentesen, hűtött, szigetelt csomagolásban (4-5cm vastag polisztirol szigeteléssel bélelt doboz, 500g-os jégakkuval) szállítjuk ki, Magyarország teljes területén a megrendelt friss Méhpempőt. Ebben az esetben, plusz költséget a hűtős kiszállításért, nem számolunk fel!

Lehetőség van plusz költségtérítés ellenében (normál szállítási díjon felül) a kisebb rendelt mennyiségek esetében is hűtős kiszállítását kérni, ennek egységesen 1350,-Ft a bruttó díja, ebben az esetben kérjük a „Hűtött szállítást kérek” opciót aktiválni rendelés folyamán, ellenkező esetben automatikusan, normál csomagolási módozatban történik a termék kiszállítása, kivéve a 4db-ot meghaladó rendelési mennyiségek, melyek hűtést igényelnek, ezeket automatikusan hűtött csomagolásban szállítjuk.

Szállítási idő

A termék kiszállítását a rendelést követően, munkanapokon legkésőbb 24 órán belül megkezdjük (előre fizetés esetén, csak a pénz beérkezést követően kerül feladásra a csomag) és a feladást követően, garantáltan 24 órás szállítási idővel az ország bármely pontjára eljuttatjuk. Tehát amennyiben HÉTFŐ-KEDD-SZERDA-CSÜTÖRTÖK (i) munknapokon13.00-igleadja a rendelését, azt a következő munkanapon fogja a futárszolgálat kézbesíteni, kivévé a pénteki és a hétvégi megrendeléseket, azok hétfőn kerülnek feladásra és a keddi napon kézbesítik. Amennyiben Önnek a fentiektől eltérő időpontokban, vagy csak bizonyos napokon tudja fogadni a csomagot, kérjük ezen kérését minden esetben jelezze a rendéles folyamán a megjegyzések rovatban!


A csomag érkezéséről minden esetben SMS-ben értesítést kap. illetve a küldemény feladásának időpontjában, információs levelet küldünk a vásárló E-mail címére, melyen keresztűl nyomon követhető a csomag státusza.

Kérjük, mindenképp, hogy adatait pontosan (telefonszám, email cím, postacím) legyen szíves megadni, mert ezek hiányában a rendelését nem tudjuk visszaigazolni és kiküldeni. Amennyiben a termék hűtését a csomag feladását követő 48 órán belül nem kezdi meg a vásárló, reklamációt nem tudunk elfogadni a termék minőségét illetően!

Utánvétel

A GLS futárnál, készpénzben, illetve kártyás fizetéssel is lehetséges a rendelés ellenértékét teljesíteni. A bankkártyás fizetés esetén a futártól szíveskedjen kérni a szolgáltatás biztosítását.

Személyes átvétel

Lehetőség van a megrendelt termékeket, Komáromban és Tatán személyesen is átvenni, ezt a „Partnereink” menüpontban külön jelöljük, mint „Személyes, rendelés átvételi hely!”
Kérjük, hogy a megrendelés folyamán a „megjegyzés” rovatba közölje velünk, melyik üzletben kívánja rendelését átvenni! A web-áruházas rendelés során válassza a személyes átvétel opciót.